2017年12月2日星期六

主是我心中的愛《受造之物的心聲》敬拜MV(The Heart’s Voice of a Created Being)




















一 多少時候想大聲疾呼,卻沒有卻沒有許可的境地; 多少時候想放聲高歌,卻沒有沒有合適的樂曲; 多少時候想用筆墨抒發一個受造之物的愛, 我找遍人間,卻沒有合適沒有合適的言語。 實際的真神,你是我心中的愛, 我心在跳躍,我手在歡舞,讚美你來在人間。
二 人本是一把泥土,是神賜給人在地生存的氣息。 實在可悲,撒但敗壞人, 人失去了人性理智、良心, 一代又一代,人類墮落到如今。 實際的真神,你是我心中的愛, 我本是泥土,能見你榮面,怎不俯伏來敬拜。 實際的真神,你是我心中的愛, 我本是泥土,能見你榮面,怎不俯伏來敬拜。 三 神造人,神更愛人,今又道成肉身, 經歷了風風雨雨,酸甜苦辣都嘗盡, 為的是拯救人類進入美好的歸宿, 我們怎不感激感激神萬分。 實際的真神,你是我心中的愛, 我深經敗壞,今蒙你拯救,怎不俯伏來敬拜。 實際的真神,你是我心中的愛, 我深經敗壞,今蒙你拯救,怎不俯伏來敬拜。 怎不俯伏来敬拜,怎不俯伏来敬拜。 摘自《跟隨羔羊唱新歌》
I I wanted to cry, but no place felt right. I wanted to sing, but no song was found. I wanted to express the love of a created being. Searching high and low, but no words could say, could say just how I feel. Practical and true God, the love inside my heart. I lift my hands in praise, I rejoice that You came into this world. II Man came from dust, and God gave him life. Satan came down to corrupt mankind. Lost are their humanity and reason. Generation after generation, fallen since that day. But You are … the practical and true God, the love inside my heart. I am dust but I can see Your face. How can I not worship? The practical and true God, the love inside my heart. I am dust but I can see Your face. How can I not worship You? III God created man and loves him so, that He became flesh again, bore good and bad, adversity and sorrow, saving us and bringing us to a beautiful place. We will always thank You. The practical and true God, the love inside my heart. Corrupt, but You have saved me! How can I not worship? The practical and true God, the love inside my heart. Corrupt, but You have saved me! How can I not worship You? How can I not worship You? How can I not worship You? from Follow the Lamb and Sing New Songs Recommended: Gospel Movie | Know the Incarnate God | "The Mystery of Godliness: The Sequel" https://youtu.be/4XFNR5Ovh-w

推薦視頻: 《認識神達到的果效》用心靈誠實敬拜【MV】【A Cappella】 https://goo.gl/nnkBqD 《萬國萬民讚美全能神》歡歌跳舞讚美神【MV】 https://goo.gl/bbaUea

0 评论:

发表评论